VIKTIG INFORMATION

Ny inköpsportal – Samma rabatter

UHPO och Visma har varit ett och samma bolag sedan januari 2023. För dig som UHPO-kund har sammanslagningen inte märkts av så mycket ännu. Men det kommer snart att förändras.

Den 28 mars flyttar din inköpstjänst, med alla leverantörer och företagsrabatter, in i Visma Advantages inköpsportal. För att göra den övergången så smidig som möjligt så har vi tagit fram en FAQ med de viktigaste frågorna och svaren. Även vår kundservice står också redo att svara på dina frågor. Stora som små.

Snabb info

Vad: UPHO:s inköpstjänster stängs snart ned. Samtliga avtal och leverantörer flyttar in i Visma Advantages inköpsportal. Alla företagsrabatter som du använder idag kommer att vara aktiverade och redo att användas första gången du loggar in i din nya inköpstjänst.

När: 28 mars

Nästa steg: Samma dag som själva flytten till Visma Advantage inköpsportal sker får du ett mejl där du kan aktivera ditt nya konto. Det mejlet skickas via Visma Connect, ett login som ökar säkerheten och blir särskilt viktigt för dig som också använder produkter från andra Visma-bolag. Mer information kommer fortlöpande.

 

Medlemsservice

Jeanette Nilsson

Medlemsservice & Administration

076-319 06 14

jeanette.nilsson@visma.com