De bästa inköpsavtalen för Hotell & Restaurang

Driver du hotell, vandrarhem, konferensanläggning, kursgård, lägergård, camping eller restaurang?

Vi har de bästa inköpsavtalen på förbrukningsvaror, städmaterial, kontorsmaterial, livsmedel, dryck, köksutrustning, inredning, tvättjänster, arbetskläder mm.

UHPOs cirka 50 leverantörer är ledande inom bland annat skola, restaurang, hotell och vård – allt din verksamhet kan tänkas behöva. Du kan alltid lita på att leverantörerna är miljösäkrade och att du handlar tryggt. Som medlem är du välkommen att vända dig till din inköpscoach om du saknar någon leverantörskategori.

Detta ingår i medlemskapet

  • Fri tillgång till alla avtal
  • Kontinuerlig uppföljning med personlig inköpscoach
  • Prisanalyser av era inköp och rapporter över möjliga besparingsmöjligheter och förslag till vidare åtgärder
  • Uppföljning och analys av befintliga inköp på UHPO-avtal för att få största möjliga besparingen över tid
  • Hjälp med offertförfrågningar vid sällanköp
  • Internutbildning kring hur din verksamhet ska jobba med inköpsfrågor på bästa sätt

Jag vill veta mer om hur min verksamhet kan sänka sina inköpskostnader

 

Ett urval av våra leverantörer

Alla våra leverantörer är miljö- och kvalitetssäkrade och vi följer kontinuerligt upp avtalen.